بازدید مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت از مهمانشهر انصار تفت

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت با همراهی سرپرست فرمانداری شهرستان تفت،مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد و معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از مهمانشهر انصار تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "اصغر بلوکیان"مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت با همراهی "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت،"محمد حسین قانعیان"مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد و "حمیدرضا فلاح"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از مهمانشهر انصار تفت بازدید کرد.

بازدید از زیر ساخت های بهداشتی و آموزشی موجود در مهمانشهر انصار تفت در دستور کار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت قرار داشت.

در ادامه در نشستی که پیرامون بررسی مسائل و مشکلات این مهمانشهر برگزار شد بر افزایش زیر ساخت های خدمات دهی در این مجموعه از جمله افزایش فضاهای آموزشی و بهداشتی در مهمانشهر انصار تفت و افزایش ظرفیت اسکان در این مجموعه در راستای سامان دهی حضور اتباع و مهاجرین خارجی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت و برنامه ریزی برای اسکان تمامی آن ها در این مهمانشهر بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی اتخاذ شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در حاشیه این بازدید از برنامه‌ریزی جدی در زمینه سامان‌دهی حضور اتباع و مهاجرین خارجی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت و زمینه‌سازی برای حضور و اسکان آن‌ها در مهمانشهر انصار تفت با افزایش ظرفیت اسکان و هم چنین افزایش فضاهای آموزشی و بهداشتی خبر داد و بازدید مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت را در این راستا عنوان نمود.