به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"فاطمه دانش یزدی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با همراهی "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از اداره بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.

در جریان این بازدید مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از بخش‌های مختلف اداره بهزیستی این شهرستان، اورژانس اجتماعی تفت و موسسه مردم‌نهاد مهر ماندگار بازدید و در جریان نحوه خدمات‌دهی و مشکلات پیش روی این مجموعه‌ها قرار گرفت.

"فاطمه دانش یزدی" در حاشیه این بازدید با تقدیر از فعالیت مجموعه بهزیستی و موسسه مردم‌نهاد مهر ماندگار خاطرنشان کرد: مجموعه بهزیستی شهر تفت از بدنه کارشناسی بسیار خوبی برخوردار است و اقدامات خوبی در راستای وظایف محوله خود انجام داده است.

وی ادامه داد: کارکنان بهزیستی برای ایجاد زندگی توأم با آرامش و شایسته برای افراد تحت حمایت صادقانه و بی‌ریا تلاش می‌کنند که شایسته قدردانی است.

لازم به ذکر است اورژانس اجتماعی تفت باهدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده و مردم و خانواده‌ها در زمان بروز اختلافات خانوادگی، کودک‌آزاری و همسر آزاری می‌توانند با سامانه ۱۲۳ تماس برقرار کنند و در این مرکز، گروه‌هایی متشکل از روانشناس، مددکار، روان‌پزشک و مشاور خدمات موردنیاز مخاطبان خود را ارائه می‌دهند.

موسسه مردم‌نهاد مهر ماندگار تفت نیر در زمینه‌های تنبلی چشم کودکان زیر نظر بهزیستی شهرستان فعالیت دارد.