بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از نقاط حادثه‌خیز بخش نیر

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار نیر، کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفت از تعدادی نقاط حادثه بخش نیر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با همراهی "محمد رستگاری"مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "ابوالفضل افشار"بخشدار نیر و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و "منصور نادری"رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفت از تعدادی نقاط حادثه بخش نیر بازدید کرد.

بازدید از تفرجگاه برف‌گیر سخوید و برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت پارکینگ در این منطقه، بازدید از عملیات عمرانی تعریض جاده در منطقه محله بغل سخوید، بازدید از عملیات عمرانی میدان قلندری و برنامه‌ریزی برای تسریع درروند عملیات عمرانی این پروژه و بازدید از نقاط حادثه‌خیز روستای بیداخوید ازجمله برنامه‌های سرپرست فرمانداری تفت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد و هیئت همراه بود.

"محمد رستگاری" در حاشیه این بازدید از بهره‌برداری دو پروژه در بخش نیر در ایام هفته دولت خبر داد و گفت: در تلاش هستیم علاوه بر تکمیل پروژه پل طامهر در ورودی زردین، یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا در بخش نیر را تا هفته دولت تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز بخش نیر در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تخصیص منابع اعتباری این مهم محقق گردد.