بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان تفت

با بازدید فرماندار تفت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، بخشداران مرکزی و نیر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌ریزی برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان تفت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" فرماندار با همراهی "محمد رستگاری" مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت،"سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نیر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بررسی تعدادی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان تفت پرداخت.

حضور در روستای حسین‌آباد از توابع بخش مرکزی و بازدید از نقطه حادثه‌خیز این روستا اولین برنامه این بازدید کاری بود؛ در ادامه و با همراهی "محمدحسین طالبی" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بازدید از نقاط حادثه‌خیز روستای بیداخوید از توابع بخش نیر در دستور کار قرار گرفت.

بازدید از نقاط حادثه‌خیز دهستان سخوید بخش نیر و حضور در شهر نیر و بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه راه‌سازی ازجمله محور نیر به زردین دیگر نیز در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت و تصمیماتی پیرامون تهیه طرح‌های آزادسازی و بهسازی و پیگیری برای تخصیص منابع اعتباری این نقاط اتخاذ شد.