به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "احمد ترحمی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت و "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات از بخش گاریزات شهرستان تفت بازدید کرد.
در این بازدید معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ابتدا با حضور در بخشداری گاریزات از بخش های مختلف بازدید و با گفت و گو با کارکنان این بخشداری در جریان روند و نحوه خدمات دهی این مجموعه قرار گرفت و در نشستی با اعضای شورای اسلامی بخش و شهر بخ به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این بخش پرداخت.
"احمد ترحمی" در ادامه از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل بخ و گاریزات بازدید و در جریان مسائل بهداشتی و درمانی این بخش قرار گرفت.
در این بازدید عوامل و کادر درمانی این مجموعه پیگیری معاون استاندار برای ایجاد پد بالگرد در این مرکز،خرید دستگاه رادیولوژی دندان پزشکی ، تکمیل و تجهیز آزمایشگاه این مرکز و تکمیل خانه های سازمانی این مجموعه برای استراحت کادر درمانی را خواستار شدند.
"احمد ترحمی" با اشاره به درخواست های مطرح شده در بازدید از این مرکز درمانی خاطر نشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید از پتانسیل خیران این منطقه به منظور تجهیز این مرکز و سایر مراکز درمانی بخش استفاده کرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات دولتی با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان و کاهش در آمدهای دولت با مشکلات زیادی روبرو هستیم اما سعی بر این است اعتبارات پروژه های درمانی با توجه به اهمیت موضوع سلامت مردم در اولویت قرار گیرد و امیدواریم با تخصیص اعتبار شاهد تجهیز این مرکز درمانی در آینده ی نزدیک باشیم.
معاون استاندار یزد در ادامه بازدید خود از این بخش در پاسگاه انتظامی بخش گاریزات حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.
ارتقا پاسگاه انتظامی بخش گاریزات به فرماندهی و افزایش تجهیزات و امکانات این مجموعه از جمله درخواست های مطرح شده در این بازدید بود که معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قول مساعد به منظور پیگیری آن را داد.
در پایان این بازدید "احمد ترحمی" از برج تاریخی حسین آباد شفیع پور بازدید و در جریان نحوه مرمت این مجموعه تاریحی قرار گرفت.
این برج مدور زیبا با ارتفاع بیش از هشت متر در روستای حسین آباد از توابع بخش گاریزات شهرستان تفت واقع شده است و قدمت آن با توجه به تزئینات موجود به دوره زندیه باز می گردد و این بنای تاریخی با شماره 2540 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.