بازدید معاون وزیر صمت از یک واحد صنعتی در تفت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از واحد صنعتی فولاد دهشیر در شهرستان تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا شهیدی"معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور با همراهی "سید مسعود عظیمی"معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، "محمدکاظم صادقیان"رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از واحد صنعتی فولاد دهشیر در شهرستان تفت بازدید کرد.

معاون وزیر صمت در جریان این بازدید در جریان اقدامات صورت گرفته در این مجموعه صنعتی در راستای بهسازی خط تولید آن و همچنین مشکلات آن در راستای راه‌اندازی خط دوم تولید قرار گرفت.

لازم به ذکر است مجتمع فولاد دهشیر یزد از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید انواع نبشی، تیرآهن و ناودانی فعالیت دارد هفتاد نفر به‌طور مستقیم در این واحد مشغول به فعالیت هستند که با راه‌اندازی خط تولید شماره 2 این مجموعه، اشتغال به 200 نفر افزایش خواهد یافت.