بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از جاده شهرک صنعتی و تقاطع غیر هم سطح تفت

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به شهرستان تفت از جاده شهرک صنعتی شماره 2 و پروژه تقاطع غیر هم سطح تفت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علی نیکزاد" نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"علیرضا نوکار" فرماندار تفت و جمعی از مسئولان ملی ، استانی و شهرستانی از جاده شهرک صنعتی شماره 2 و تقاطع غیر هم سطح تفت بازدید کرد.

نیکزاد در بازدید از جاده شهرک صنعتی شماره 2 تفت قول مساعد به منظور تامین قیر برای احداث جاده جدید این شهرک را داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح ورودی شهر تفت نیز از پیگیری خود برای تخصیص اعتبار مناسب برای این پروژه به منظور تهیه میلگرد برای شروع مجدد آن را داد.

لازم به ذکر است "علی نیکزاد"نائب ریس اول مجلس شورای اسلامی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تفت به این شهرستان سفر کرده بود را "علی خضریان" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 و "سید علی موسوی" نماینده مردم شریف ملکان، لیلان، مبارک شهر و رئیس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای کمتر توسعه‌یافته همراهی کردند.