به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه بررسی زیرساخت های ورزشی شهرستان تفت  با حضور "کمال دهقانی فیروز آبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، "حسین فلاح" فرماندار شهرستان میبد،"مسعود شریعتی"  مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد شد.

"کمال دهقانی فیروز آبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: خوشبختانه با تصویب قانون تخصیص ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ، شاهد به ثمر رسیدن پروژه های خوب ورزشی در استان و به ویژه در دو شهرستان تفت و میبد بودیم.

"علیرضا نوکار" در ادامه این جلسه خواستار تکمیل و بهره برداری هر چه سریع تر از سه پروژه سالن ورزشی در روستاهای علی آباد، نصرآباد و اسلامیه شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به درخواست اهالی روستاهای طزرجان و سانیج برای ایجاد مجموعه ورزشی در مناطق خود اشاره و گفت: با توجه به برگزاری مسابقات ورزشی در این روستاها نیاز است که ساخت مجموعه ورزشی یا زمین چمن مصنوعی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

نوکار در پایان بیان نمود: امیدواریم با همکاری دستگاه های ذی ربط و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد شاهد ایجاد جاده سلامت و تندرستی در مسیر یزد – تفت باشیم.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه جلسه بیان نمود: امیدواریم تا دهه فجر شاهد بهره برداری سه سالن ورزشی و سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان تفت باشیم.

وی ادامه داد: در سال جاری تعمیر و تجهیز استخر سرپوشیده شهر تفت در دستور کار قرار دارد وبرای سال آتی در حال برنامه ریزی برای تجهیز دو مجموعه ورزشی آزادی و چمران تفت هستیم.