با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، بخشداران، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان مرتبط در حوزه نان، تشکیل و علل مشکلات توزیع نان در شهرستان تفت بررسی و تصمیمات لازم پیرامون رفع مشکلات اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه خواستار رسیدگی فوری به مشکل توزیع نان و جلوگیری از تعطیلی تعدادی از نانوایی‌ها در شهرستان شد و گفت: نان نقش اصلی در سبد غذایی مردم دارد و همه مسئولان ذی‌ربط باید در ارائه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند و تعطیلی نانوایی‌ها و کمبود نان در شهرستان تحت هیچ شرایطی قابل‌قبول و پذیرفته نیست.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت گفت: با توجه به یارانه‌ای که دولت در شرایط سخت اقتصادی فعلی برای نان تأمین و پرداخت می‌نماید لازم است نظارت بر نانوایی‌های صورت گیرد و گروه‌هایی متشکل از برخی دستگاه‌های اجرایی باهدف افزایش کمیت و کیفیت پخت و عرضه نان از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید نمایند که در صورت تحقق این مهم بسیاری از مسائل مرتبط با نان در شهرستان برطرف خواهد شد.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ضمن تماس با مسئولین ذی‌ربط استانی، خواستار تخصیص آرد اضافه به این شهرستان با توجه به جمعیت شناور در پایان هفته شد و مقرر گردید ماهانه 80 تن آرد فوق‌العاده به سهمیه شهرستان اضافه و توزیع آن توسط بخشداران صورت گیرد.

در پایان نیز بر نحوه توزیع و نظارت بر سهمیه فوق‌العاده آرد که به شهرستان تفت به‌منظور جبران و کمبود نان اختصاص‌یافته تأکید و مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نظارت لازم در این زمینه را معمول نماید به‌نحوی‌که هیچ واحد نانوایی به علت نداشتن آرد تعطیل نگردد و گزارش روزانه آن را به فرمانداری ارائه نماید.

لازم به ذکر است با پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان تفت مقرر شد ماهیانه به میزان 80 تن آرد به صورت فوق العاده به منظور توزیع بین نانوائی های شهرستان اختصاص یابد.