بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان تفت

در نشست سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس و مدیر بیمارستان شهید بهشتی و سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان تفت موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در دیدار با مسئولان حوزه بهداشت و درمان این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: پیگیری برای تأمین امکانات موردنیاز مراکز درمانی و بهداشتی را در دستور کار قرار گرفته است تا ضمن پوشش درمانی برای شهروندان؛ امکان مراجعه افراد از سایر شهرستان‌های استان و کشور با توجه به نزدیکی شهر تفت به مرکز استان نیز فراهم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری سلامت باید در دستور کار مسئولان حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد و در این راه مجموعه مدیریتی شهرستان و سایر ادارات و دستگاه‌ها همراه خواهند بود.

دهقان نیری افزود: با توجه به حضور جمعیت شناور در شهرستان تفت و امکان نیاز این افراد به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی رایزنی با مسئولان استانی در راستای جلب رضایت آن‌ها برای تزریق منابع اعتباری فراتر از جمعیت ساکن شهرستان را در دستور کار قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به موضوع توسعه بیمارستان شهید بهشتی تفت نیز اشاره و گفت: تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت به امکانات و تجهیزات موردنیاز در دستور کار قرار گیرد تا اهالی شهرستان تفت با مراجعه به این مرکز درمانی؛ امکانات موردنیاز خود را دریافت نمایند و در این راه مجموعه مدیریتی شهرستان همراه مسئولان این بیمارستان خواهد بود.

در ابتدای این نشست "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت، "محمدرضا میر شمسی" سرپرست مرکز بهداشت شهرستان تفت، "محمد زارع زاده" و "غلامرضا یاسائی" رئیس و مدیر بیمارستان شهید بهشتی تفت گزارشی از اقدامات صورت گرفته و نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان تفت را بیان کردند.

پیگیری برای برگزاری منظم جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی، پیگیری تخصیص منابع اعتباری برای تکمیل پروژه اورژانس بیمارستان، پیگیری موضوع تأمین برق در راستای راه‌اندازی بخش MRI (ام آر آی)، راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی و پیگیری برگزاری و اجرای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت و طرح سامان خانواده از موضوعات موردبحث در این نشست بود.