به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان تفت با حضور "کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت،"حسین فلاح" فرماندار شهرستان میبد، "رضا یادگاری" مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه گفت: با توجه به تعداد زیاد متقاضیان دریافت زمین و مسکن در شهر تفت خصوصا جوانان، ضروری است برنامه‌ریزی لازم برای واگذاری زمین به صورت رایگان به منظور ساخت واحدهای مسکونی در اختیار انبوه سازان صورت گیرد تا قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان به حداقل ممکن کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: شروع پروژه مسکن مهر در استان یزد و حتی کشور ابتدا در شهر تفت صورت گرفت و امیدواریم با توجه به متقاضیان زیاد مسکن در شهرستان ، طرح مسکن اجتماعی استان نیز در شهر تفت آغاز شود.

در ادامه این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی تفت بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی پیرامون رفع این مشکلات اتخاذ شد.