به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح توسعه امام‌زاده سید اسماعیل سعیدآباد با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام حسین زارع زاده" مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ،"علی احمدیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان در محل این امام‌زاده برگزار شد.

"حجت‌الاسلام حسین زارع زاده" در این نشست اظهار داشت: با توجه به منطقه‌ای که این امام‌زاده در آن واقع‌شده است در ایام مختلف سال شاهد حضور افراد مختلف در این مکان هستیم اما با توجه به محدودیت ظرفیت مشکلاتی را در خدمات‌دهی به مردم شاهد هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: با توجه به سند توسعه شهرستان تفت و اهمیت موضوع گردشگری مذهبی با توسعه این امام‌زاده امکان رونق گردشگری وجود دارد و امید است مسئولان شهرستان در راستای تخصیص اعتبار برای اجرای ادامه طرح توسعه این امامزاده همکاری لازم را به عمل‌آورند.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در ادامه این نشست به اهمیت موضوع گردشگری مذهبی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی مطلوب این منطقه و حضور گردشگران در ایام مختلف سال امیدواریم بتوانیم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعتبارات ملی و استانی مناسبی برای تجهیز و اجرای طرح توسعه تخصیص دهیم.

در ادامه این نشست پیرامون مسائل و مشکلات موجود ازجمله تأمین آب آشامیدنی، سامان‌دهی موقوفات، تجهیز سرویس‌های بهداشتی مجموعه تصمیماتی مناسبی اتخاذ شد.