به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، " علیرضا نوکار" در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحد تولیدی فولاد دهشیر با اشاره به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "جهش تولید " از پیگیری خود و سایر مسئولان شهرستان در راستای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در نقاط شهری و روستایی شهرستان به‌منظور تحقق شعار سال خبر داد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های پیش روی مدیریت شهرستان برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به مناطق شهری ایجاد اشتغال و تولید در مناطق روستایی است.

 وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به فعالیت چندساله مجموعه فولاد دهشیر و برنامه‌های سرمایه‌گذار جدید برای ارتقا و توسعه این مجموعه، به منظور رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی بازدید از آن در آینده‌ی نزدیک با حضور مدیران استانی و شهرستانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این نشست سرمایه‌گذار این مجموعه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مدت‌زمان واگذاری تاکنون و چالش‌ها و مشکلات پیش رو برای توسعه آن را ارائه و خواستار پیگیری فرماندار و بخشدار مرکزی برای رفع آن شدند.