با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مشکلات روستای دره گازه با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برگزار شد.

در ابتدای این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دره گازه به بیان مشکلات این روستا ازجمله بهسازی جاده دسترسی به روستا، ساخت مخزن برای ذخیره آب آشامیدنی، گرفتگی لوله های آب آشامیدنی به دلیل سختی آب منطقه، عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه، قطعی مکرر تلفن ثابت، عدم پوشش اینترنت همراه و خانگی و واگذاری زمین بنیادی برای جوانان روستا پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری برای رفع مشکلات را خواستار شدند.

در ادامه با حضور مسئولین ادارات شهرستان ٬ مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بررسی شد و سرپرست فرمانداری شهرستان قول مساعد به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات داد.

"علیرضا نوکار" خاطرنشان کرد: سعی خواهد شد با پیگیری و مکاتبه مشکلات مطرح شده با دستگاه های استانی موضوعات تا حد امکان بررسی و رفع شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت اظهار داشت: پیرامون مسئله واگذاری زمین بنیادی برای جوانان، زمین مورد نظر در حال واگذاری از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و پس از اتمام مراحل واگذاری، زمین قطعه بندی و به جوانان متقاضی واگذار خواهد شد.

روستای دره گازه در دهستان دهشیر و بخش مرکزی شهرستان تفت قرار دارد.