سرپرست فرمانداری تفت:

برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای سامان‌دهی تفرجگاه سخوید

"محمد دهشیری" گفت: تفرجگاه سخوید تنها تفرجگاه زمستانی استان یزد است و برای سامان‌دهی این منطقه برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در جلسه هماهنگی به‌منظور سامان‌دهی ارائه خدمات در منطقه تفرجگاه سخوید خاطرنشان کرد: منطقه برف‌گیر و تفرجگاه سخوید تنها تفرجگاه زمستانی در استان یزد است و ما ارائه خدمات مناسب به مراجعه‌کنندگان در حد امکان را وظیفه خود می‌دانیم.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: مردم برای رقم زدن لحظاتی مفرح و شاد به همراه خانواده و عزیزان خود در این مکان حضور می‌یابند و وظیفه ماست که امنیت روحی و روانی ایشان را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی از انتظارات به‌حق مردم بوده و وظیفه ماست که محیطی سالم برای تفریح مردم و خانواده‌ها ایجاد کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت ادامه داد: باید با رویکردی جهادی در حد توان و با توجه به امکانات شهرستان شرایط برای تفریح و آسایش مردم در این مکان فراهم شود.

دهشیری به ایجاد گره‌های ترافیکی در این منطقه اشاره و تصریح نمود: مسیر دسترسی به این تفرجگاه گنجایش این حجم از عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیل را ندارد اما امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با حضور نیروهای پلیس‌راه و نیروهای داوطلب بومی مناطق گره‌های ترافیکی در این مسیر کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته نیروهای نظامی و انتظامی به‌منظور تأمین امنیت و مسائل ترافیکی، نیروهای درمانی و بهداشتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی و همچنین نظارت بر عرضه مواد غذایی در این منطقه حضور خواهند یافت.

در این جلسه هماهنگی لازم به‌منظور بهسازی زیرساخت‌های موجود در منطقه، حضور نیروهای امدادی و انتظامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه تفرجگاه سخوید صورت گرفت و سرپرست فرمانداری تفت از پیگیری خود به‌منظور بازدید و تشکیل جلسات با حضور مسئولان استانی در آینده‌ی نزدیک برای رفع مشکلات این منطقه خبر داد.