فرماندار شهرستان خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به استان خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات هماهنگی با حضور بخشداران، مسئولان ادارات، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی و معتمدین محلی شهرستان برنامه‌ریزی لازم برای حضور پرشور اهالی شهرستان تفت در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: در شرایطی کنونی که دشمنان شدیدترین تحریم‌های اقتصادی در طول چهل سال گذشته را اعمال نموده‌اند، حضور پرشور مردم شهرستان تفت در این مراسم تجدید پیمانی دوباره با نظام و دولت است و ناامیدی دشمن را در پی دارد.

نوکار بیان داشت: برای حضور اهالی این شهرستان در دیدار مردمی با ریاست محترم جمهور تدابیر لازم برای تأمین وسایل نقلیه اندیشیده شده و روستائیان می‌توانند با وسایل نقلیه عمومی در این مراسم حضور یابند.

وی ادامه داد: هم‌چنین وسایل نقلیه عمومی روز یکشنبه نوزدهم آبان ماه ساعت هفت و نیم صبح از دو مکان حسینیه امام خمینی (ره) و مصلا قدس مردم را به مرکز شهر یزد برای حضور در این مراسم انتقال می دهند دهند.

نوکار افزود: محل اجتماع اولیه مردم شهرستان تفت برای استقبال از ریاست محترم جمهوری در روز یکشنبه ساعت هشت و نیم صبح در محل ابتدای خیابان مهدی جنب برج ساعت است تا مردم این شهرستان با وحدتی یکپارچه در این مراسم حضور یابند.

فرماندار شهرستان تفت در پایان تصریح نمود: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تلفن سه رقمی ۱۱۱ آماده پاسخگویی برای  طرح مشکلات و درخواست‌های مردمی اهالی محترم شهرستان تفت است.