فرماندار شهرستان تفت:

برنامه ریزی ستاد خدمات سفر برای تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن

فرماندار شهرستان تفت گفت:با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز، ضروری است در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط شهری و روستایی شهرستان در ایام نوروز این موضوع مدنظر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان با اشاره به‌پیش بینی‌ها مبنی برافزایش مسافرت در ایام نوروز پیش رو بیان داشت: باید برنامه‌ریزی لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی صورت گیرد تا هم برای همشهریان و هم مهمانان ایام سال نو خاطره‌انگیز و بدون خطر باشد و با توجه به شروع ماه مبارک رمضان مسافرت‌ها زودتر از سالیان گذشته آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: سامان‌دهی اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های شهرستان در فرصت باقیمانده تا شروع سال جدید در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری بیان داشت: دستورالعمل‌های ابلاغی توسط ستاد خدمات سفر استان به ادارات و دستگاه‌ها ابلاغ‌شده است و ضروری است مدیران عضو ستاد خدمات سفر با وظایف محوله آشنا شده و اجرای آن را در دستور کار قرار دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن در نوروز امسال اشاره و افزود: در برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی شهر تقارن نوروز و ماه مبارک در نظر گرفته شود و در اماکن گردشگری ، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان موضوع برگزاری نماز جماعت و بنر نوشته‌هایی مبنی بر رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گیرد.

سامان‌دهی مبادی ورودی شهرستان دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت به آن اشاره و خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهرستان ازلحاظ محیط فیزیکی و جلوه‌های بصری سامان‌دهی شود و در ایام تعطیلات نیز با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم استقرار نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان را در این نقاط شاهد خواهیم بود.

دهشیری عنوان کرد: با توجه به تغییرات آب و هوایی در اواخر اسفند و اوایل بهار ؛ دستگاه‌های خدمات رسان برای حوادث احتمالی و بارش‌های بهاری آمادگی و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند تا شاهد بروز حوادث ناگوار در این ایام نباشیم و مکان‌هایی برای امکان اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش‌بینی شود.

 فرماندار شهرستان تفت خواستار نظارت بر بازار شد و اظهار داشت: انتظار است اعضای ستاد تنظیم بازار در ایام پیش رو نظارت خود را بر بازار تشدید کنند تا شاهد کم‌فروشی و گران‌فروشی در شهرستان نباشیم و کالاهای تنظیم بازار به‌موقع و منظم در شهرستان توزیع شود.