به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، "ناصر دهقانی" و "محمدجواد نعمتی" معاونین فرمانداری و جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این نشست خواستار نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان تفت شد و اظهار داشت: با توجه به تعدد روستاها در این شهرستان و علاقه‌مندان به ورزش نیاز است با نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد تکمیل مجموعه‌های ورزشی در حال ساخت در این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از عملکرد "علی‌اصغر حسینی" رئیس سابق اداره ورزش و جوانان این شهرستان خاطرنشان کرد: در دوران مدیریت "علی‌اصغر حسینی" در شهرستان با توجه به محدودیت‌های اعتباری شاهد توسعه امکان ورزشی شهری و روستایی در این شهرستان بودیم و در ترویج ورزش‌های همگانی و قهرمانی عملکرد ایشان در دوران مسئولیت خود درخشان بود.

نوکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوران حضور "فرهاد فرزان مقدم" در اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت شاهد تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی در سطح شهرستان باشیم و گام‌های مؤثری در توسعه امور ورزش و جوانان در شهرستان برداشته شود.

"مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با تقدیر از عملکرد "علی‌اصغر حسینی" رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در طول دوران دولت تدبیر و امید در شهرستان تفت پروژه‌های عمرانی ورزشی خوبی در سطح این شهرستان اجرا و افتتاح‌شده است و چندین پروژه عمرانی ورزشی نیز در آستانه بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: با توجه به ویژگی خاص شهرستان تفت و پراکندگی و تعدد روستاها در این شهرستان شاهد وجود فضاهای ورزشی در نقاط روستایی این شهرستان هستیم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسعه امکان ورزشی در این شهرستان نویدبخش آینده‌ی درخشان ورزش در این شهرستان است.

شریعتی به نقش ورزش در سلامت جسمی و روحی و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و بیان داشت: با توسعه اماکن ورزشی و تشویق جوانان به حضور در این اماکن و همچنین ترویج ورزش‌های همگانی شاهد کاهش بسیاری از بیماری‌ها خواهیم بود و جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه گرفته خواهد شد.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش در استان یزد از ظرفیت و بودجه‌های سایر دستگاه‌ها نیز استفاده نموده‌ایم و در چهار سال گذشته بیش از نودوپنج پروژه در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و سال گذشته عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان همیشه جز بهترین‌ها در کشور بوده است.

در این مراسم "علی‌اصغر حسینی" رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت گزارشی از عملکرد خود در دوران مسئولیت در این اداره ارائه و "فرهاد فرزان" مقدم سرپرست جدید این اداره نیز برنامه‌های خود برای این مسئولیت را تشریح نمود.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح از زحمات "علی‌اصغر حسینی" تقدیر و با اهدای حکم "فرهاد فرزان مقدم" به‌عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت منصوب شد.