فرماندار تفت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان ادارات و مراکز آموزش عالی این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این نشست خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه در سطح شهرستان تفت شد و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های حماسه نهم دی‌ماه با توجه به شرایط کشور باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت به‌ویژه مراسم نهم دی ضروری است مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط در شهرستان تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را نسبت به انقلاب‌های دیگر متمایز کرده است جنبه مردمی بودن آن است و در طول تاریخ چهل‌ساله انقلاب اسلامی شاهد هستیم مردم با حضور خود درصحنه، بحران‌های پیش‌آمده را رفع نموده‌اند.

"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در این جلسه از برگزاری بیش از سی برنامه و نشست بصیرت افزایی و برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان خبر داد.

در پایان این جلسه مقرر گردید مراسم سخنرانی ویژه سالروز حماسه نه دی روز دوشنبه نهم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قدس شهر تفت برگزار گردد.