به مناسبت روز ازدواج؛

برگزاری جشن هادی وصال در تفت

هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که در تقویم به نام روز ازدواج نام‌گذاری شده است؛ جشن هادی وصال با حضور زوج‌های سه‌ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ شهرستان تفت در شهر تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که در تقویم به نام روز ازدواج نام‌گذاری شده است؛ جشن هادی وصال در شهر تفت برگزار شد.

در این جشن که با حضور زوج‌های سه‌ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ شهرستان تفت برگزار شد جمعی از مسئولان این شهرستان ازجمله فرماندار، معاونین فرمانداری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

"محمد دهشیری" در این مراسم با تقدیر از تلاش اعضای کارگروه طرح سامان خانواده در شهرستان تفت و قرارگاه شهید ابراهیم هادی در راستای برگزاری این جشن خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در امر ازدواج و فرزند آوری جلسات و کارگاه‌های آموزشی در قالب قرارگاه جوانی جمعیت و کارگروه طرح سامان خانواده در شهرستان تفت در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: سعی شده در جلسات قرارگاه جوانی جمعیت و کارگروه طرح سامان خانواده؛ آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود در راستای تسهیل در امر ازدواج و فرزند آوری پیگیری و روند اجرای آن موردبررسی قرار گیرد.

دهشیری به تلاش دولت سیزدهم پیرامون موضوع مسکن اشاره و افزود: یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم موضوع مسکن است که در شهرستان تفت نیز این موضوع در دستور کار قرار دارد و پس از قرعه‌کشی و واگذاری زمین در شهر نیر، در این جشن نیز شاهد قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت خواهیم بود و در چند روز آینده قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان در شهر بخ نیز صورت خواهد گرفت.