ویژه مدیران شهرستان تفت؛

برگزاری جلسه اخلاق در مدیریت

جلسه اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاونین فرمانداری و سایر مدیران این شهرستان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، معاونین فرمانداری و سایر مدیران این شهرستان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ گلوردی امام‌جمعه تفت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ترجمه آن‌ها، تفسیری از آیات را برای حضار بیان نمود.

"علی دهقان نیری" در ادامه این جلسه از همکاری ادارات و دستگاه های شهرستان با هیئت های مذهبی در راستای برگزاری باشکوه مراسم های دهه اول محرم در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت تقدیر کرد.

تکریم ارباب رجوع موضوع دیگری بود که سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به آن اشاره نمود و از مدیران خواست تمام اهتمام خویش را در راستای خدمت دهی مناسب به مردم در مجموعه ادارات و دستگاه های شهرستان به کارگیرند.

پرهیز از کارهای حاشیه ای توصیه دیگر سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به اعضای شورای اداری این شهرستان بود وی در ادامه افزود: همه تلاش مجموعه ادارات و دستگاه های شهرستان در راستای افزایش رضایت عمومی مردم باشد تا نتیجه این افزایش رضایت عمومی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه با مشارکت حداکثری مردم شاهد باشیم.