ویژه مدیران شهرستان تفت؛

برگزاری جلسه اخلاق در مدیریت

جلسه اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر مدیران این شهرستان در دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه سلسله مباحث اخلاق در مدیریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت و با حضور "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت، "محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر مدیران این شهرستان در دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ گلوردی امام‌جمعه تفت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ترجمه آن‌ها، تفسیری از آیات را برای حضار بیان نمود.

"محمد دهشیری" در ادامه این جلسه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان یزد در هفته جاری اظهار داشت: استان یزد در روزهای 22 و 23 دی‌ماه میزبان رئیس‌جمهور محترم و هیئت دولت است و در این سفر پروژه‌های بزرگی ازجمله طرح بزرگ آب‌رسانی از دریا به استان یزد آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: اعتبار پیش‌بینی‌شده برای آغاز طرح عمرانی پروژه انتقال آب از دریا به استان یزد  بالغ‌بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان که این رقم معادل بودجه حداقل ۱۰۰ سال استان یزد است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان تفت در دیدار مردمی رئیس‌جمهور در حسینیه امیرچقماق یزد در روز پنج‌شنبه 22 دی‌ماه، لبیک دوباره مردمان این دیار به‌نظام است و امیدواریم شاهد حضور مردم این شهرستان همانند مردمان سایر نقاط استان در میزبانی از رئیس محترم جمهور و هیئت همراه باشیم.

فرماندار تفت به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای بیان مشکلات مردم این شهرستان در سفر رئیس‌جمهور اشاره و افزود: در نشست های تخصصی با ائمه جمعه، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی نقاط شهری و روستایی ، مسائل و مشکلات جمع‌آوری و در حال اولویت‌بندی آن برای مطرح کردن در این سفر برای تخصیص اعتبار مورد نیاز هستیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: در سفر رئیس‌جمهور محترم به استان یزد یکی از اعضای هیئت دولت به نمایندگی رئیس جمهور در شهرستان تفت حضور خواهد یافت که برنامه ریزی در این باره نیز در دست اقدام است.