به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه درس‌هایی از قرآن ویژه مدیران شهرستان با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری امام‌جمعه تفت با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ترجمه آن‌ها، تفسیری از آیات را برای حضار بیان نمود.

در ادامه "محمد محامدی" با تقدیر از حضور امام‌جمعه تفت در جلسات درس‌هایی از قرآن ویژه مدیران شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 15 جلسه درس‌هایی از قرآن ویژه مدیران به مناسبت‌های مختلف در ادارات و نهادهای شهرستان برگزارشده است و حجت‌الاسلام غفوری با قرائت آیاتی متناسب با مناسبت روز یا هفته از کلام‌الله مجید، به تفسیر و ترجمه آن پرداختند.

وی در ادامه افزود: حجت‌الاسلام غفوری در دوران حضور خود در شهرستان بامشی اعتدال‌گرایی، مدیریت مدبرانه و حمایت‌های دلسوزانه خود، مدیران شهرستان را در رشد و تعالی شهرستان تفت در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان بودند.

فرماندار شهرستان تفت به بیان ویژگی‌های حجت‌الاسلام غفوری پرداخت و خاطرنشان کرد: ایشان با حسن خلق و رفتار معلم گونه خود ازلحاظ اخلاقی تأثیر بسزایی در شهرستان داشته و هم‌چنین درزمینهٔ مسائل عمرانی نیز نقش خود را به‌خوبی در شهر ایفا نموده و با تکمیل ساخت مصلای قدس و دفتر امام‌جمعه یادگارهایی از خود در این شهر بر جای گذاشتند.

محامدی در پایان با آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام غفوری در مسئولیت امام‌جمعه شهر دلیجان با اهدای لوح تقدیر از زحمات ایشان به خاطر حضور در جلسات درس‌هایی از قرآن ویژه مدیران شهرستان تشکر نمود.