برگزاری جلسه درس اخلاق در مدیریت ویژه مدیران شهرستان تفت

جلسه درس اخلاق در مدیریت با تدریس امام‌جمعه تفت و با حضور سرپرست فرمانداری تفت، معاونین فرمانداری و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه درس اخلاق در مدیریت با تدریس "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت و با حضور "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری تفت، معاونین فرمانداری و سایر مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام گلوردی"در این جلسه با اشاره به آیات کلام‌الله مجید و روایات ائمه معصومین (ع) توصیه‌هایی به مدیران شهرستان تفت پیرامون شیوه و نحوه اجرای مدیریت اسلامی بیان نمود.

"علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با اشاره به در پیش بودن هفته دولت به لزوم اطلاع‌رسانی از خدمات دولت سیزدهم به مردم در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

تلاش برای جلب رضایت عمومی مردم با خدمت صادقانه و جهادی دیگر توصیه سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مدیران این شهرستان بود.

درخواست همکاری مدیران شهرستان تفت در اجرای طرح نهضت‌ مؤمنانه به مناسبت هفته  دولت دیگر موضوعی بود که مقام عالی دولت در این شهرستان نسبت به آن اشاره کرد.