برگزاری جلسه سامان‌دهی تفرجگاه‌های دره گاهان و چشمه تامهر

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ؛پیرامون سامان‌دهی دو تفرجگاه دره گاهان و چشمه تامهر بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت ، "جواد کریمی"مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ؛پیرامون سامان‌دهی دو تفرجگاه دره گاهان و چشمه تامهر بحث و تبادل‌نظر شد.

در ابتدای این نشست که بخشدار مرکزی تفت،دهیار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی روستای اسلامیه نیز حضور داشتند سامان‌دهی تفرجگاه تامهر در دستور کار قرار گرفت و تصمیماتی در راستای امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و دهیاری اسلامیه و استفاده از بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه و با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تفت؛ سامان‌دهی تفرجگاه دره گاهان موردبحث قرار گرفت و تصمیماتی در راستای پیگیری برای تأمین خسارت برای بهسازی آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های این تفرجگاه از سیلاب اتخاذ شد.

پیگیری برای اجرای طرح آبخیزداری برای منطقه دره زنجیر تفت دیگر دستور کار این جلسه بود که مدیرکل منابع طبیعی استان از تخصیص اعتبار مناسب برای اجرای این طرح آبخیزداری خبر داد.