برگزاری جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان تفت

پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان تفت به‌منظور هماهنگی تأمین زیرساخت‌های موردنیاز برگزاری مراسم‌های مردمی عزاداری اربعین حسینی (ع) در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) این شهرستان بیان داشت: خدمت به عزاداران مراسم‌های دهه آخر ماه صفر افتخاری بزرگ برای مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت است.

فرماندار شهرستان تفت افزود: مراسم‌های مردمی عزاداری اربعین حسینی (ع) در نقاط شهری و روستایی برگزار خواهد شد و ضروری است ساعت شروع و پایان مراسم و مبدأ و مقصد آن مشخص باشد تا مسائل ترافیکی و انتظامی آن نیز مدنظر قرار گیرد.

دهشیری خاطرنشان کرد: باید از بدعت گزاری در مراسم‌های این ایام خودداری شود و برنامه‌ها در قالب مراسم‌های عزاداری و باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به مصوبه ستاد استانی اربعین حسینی (ع) اشاره و گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی اربعین حسینی (ع) مراسم عزاداری روز اربعین حسینی (ع) در شهر تفت از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا حسینیه امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برای برپایی موکب‌های عزاداری و پذیرایی در مسیر عزاداری روز اربعین حسینی (ع) در شهر تفت اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضروری است و موکب‌ها و خدمات‌رسانی دستگاه‌های شهرستان نیز در این مسیر خواهد بود.

فرماندار تفت به حضور مردم از سایر نقاط استان در تعطیلات ایام اربعین حسینی (ع) در شهرستان تفت اشاره و افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را به‌منظور تأمین آب، آرد و سوخت موردنیاز را در دستور کار قرار دهند تا در این ایام مشکلی در تأمین مایحتاج مردم پیش نیاید.