برگزاری جلسه ستاد راهیان نور شهرستان تفت

ستاد راهیان نور شهرستان تفت به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمدکاظم خانی" در جلسه ستاد راهیان نور این شهرستان بیان داشت: یکی از کار های مهم فرهنگی که می‌توان برای دانش آموزان انجام داد، برنامه راهیان نور و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کشور برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت تصریح نمود: در کشور بیشترین دانش‌آموز شهید متعلق به استان یزد است و این موضوع ظرفیت بزرگی برای انجام کار های فرهنگی و تأثیرگذار بر روی فکر و اندیشه دانش آموزان است.

خانی ادامه داد: اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و باید در این اردو ، محتوای مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا دانش آموزان بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های ناب اسلامی آشنا شوند.

معاون فرماندار تفت گفت: دشمن دانش آموزان را به‌عنوان هدف خود برای تضعیف نظام مقدس جمهور اسلامی قرار داده و در موضوع اغتشاشات اخیر نیز حضور دانش آموزان پررنگ بود و باید با برنامه‌ریزی مناسب نقشه‌های دشمنان را خنثی نمود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های فرهنگی که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نماید همین موضوع برپایی اردوهای راهیان نور است که در این اردو می‌توان برنامه‌های مناسبی را برای تربیت دانش آموزان انقلابی در دستور کار قرارداد.

خانی تصریح نمود: حضور در سرزمین‌های نور و مناطق جنگی تداعی‌کننده میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان والامقام است و کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهیدان و نیز بزرگ‌ترین اردوی فرهنگی نظام دینی است.

لازم به ذکر است برنامه‌ریزی برای اعزام چهار اتوبوس متشکل از دانش آموزان دختر به مناطق جنگی جنوب کشور از دستور کار های اولین جلسه ستاد راهیان نور شهرستان تفت بود.