برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان یزد، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، کارشناس مدیریت بحران استان یزد و سایر اعضای این ستاد در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"فرماندار و با حضور "محمدعلی ملک زاده"مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان یزد، "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، کارشناس مدیریت بحران استان یزد و سایر اعضای این ستاد در فرمانداری تفت برگزار شد.

برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌منظور مقابله با هجوم موریانه‌ها در بعضی از محلات شهر تفت به‌ویژه محله شوده علیا یکی از دستورکارهای این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد برنامه‌هایی نظیر برگزاری دوره آموزشی برای عموم مردم برای آشنایی با نحوه پاک‌سازی کانون‌هایی که مورد هجوم موریانه‌ها قرارگرفته‌اند، همایش همگانی پاک‌سازی باغات و سم‌پاشی منازل و باغاتی که مورد هجوم موریانه قرارگرفته‌اند با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط شود.

دستور کار دوم جلسه نیز هماهنگی به‌منظور برگزاری بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار “مدرسه ایمن جامعه تاب آور” و باهدف ارتقای آمادگی دانش آموزان و خانواده‌های آنان برای مواجهه با زلزله، در روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ بود که مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کرد.