برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تفت

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری و با حضور "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری برنامه های این ایام بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی در راستای برگزاری باشکوه مراسم های این ایام اتخاذ شد.

عطر افشانی گلزارهای شهدا در مناطق شهری و روستایی ، فضا سازی سطح شهر ، تجلیل از پیشکسوتان افتخار آفرین تفتی در دوران دفاع مقدس،دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت ، برپایی کافه شهدا، تجلیل از جوانان نقش آفرین تفتی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و برگزاری نمایشگاه اسوه از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان تفت است.

"علی دهقان نیری" در این جلسه خاطر نشان کرد: ادارات و دستگاه های شهرستان تفت برای پاسداشت ارزش های دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گیرند تا برنامه های این هفته باشکوه برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان داشت: تبیین خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس برای نسل جدید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش اقدامات لازم را برای حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را انجام دهد تا دانش آموزان با حماسه های آن دوران آشنا شوند.

برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت با حضور تمامی مدیران شهرستان و حضور فرماندار شهرستان تفت در دوران دفاع مقدس در این جلسه و بیان خاطراتی از دوران مدیریتی آن ایام دیگر پیشنهاد سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بود.

دهقان نیری به اهمیت فضا سازی سطح شهر در ایام هفته دفاع مقدس اشاره و خواستار همکاری ادارات به ویژه شهرداری تفت برای این موضوع شد.