به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این جلسه خواستار نظارت جدی و انجام بازرسی‌های مستمر از نانوایی‌های سطح شهرستان شد و گفت: آرد و نان ارتباط مستقیم بازندگی و سلامت مردم دارد، لذا باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد و در جهت برطرف نمودن مشکلات، اهتمام جدی صورت پذیرد.
وی ادامه داد: پخت نان باکیفیت از مهم‌ترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیرند.
فرماندار شهرستان تفت ارائه کشیک‌های منظم نانوايي را در ساعات مختلف شبانه‌روز ضروري برشمرد و گفت: ايجاد هماهنگي و تعامل ميان نانوایی‌های شهرستان تفت، موجب اعتماد بيشتر و ارائه خدمت سالم‌تر به مردم خواهد شد و اداره صنعت، معدن و تجارت بايد در اين رابطه اقدامات لازم را به عمل آورد.
نوکار در ادامه افزود: ضروری است تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر تفت تا پاسی از شب به پخت نان اقدام نمایند تا مردم در تهیه نان به مشکل برنخورند.
فرماندار تفت بر ارائه آرد مورد نیاز  نانوایی‌ها تأکید كرد و ادامه داد: لازم است در خصوص زمان فعاليت و كار نانوایی‌های مناطق مختلف اطلاع‌رسانی لازم به عمل آيد و برنامه‌ریزی منظم و روشني براي فعاليت نانواها تنظيم و اجرا شود.