به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار، "علیرضا جلالی" معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش استان و سایر اعضا در سالن جلسات مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این جلسه پیرامون اماکن آموزش‌وپرورش در اختیار سایر ادارات و ارگان‌ها اظهار داشت: پیگیری لازم با توجه به نامه استاندار محترم در دستور کار قرار دارد و به‌زودی تمامی فضاها و اماکن آموزشی آموزش‌وپرورش که در اختیار سایر ادارات و ارگان‌ها قرار دارد به آموزش‌وپرورش بازگردانده خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت با توجه به درخواست آموزش‌وپرورش برای همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای بهسازی مدارس روستای اظهار داشت: در نشست با بخشداران و دهیاران این موضوع مطرح و بر اساس قوانین و مقررات این موضوع نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نوکار هم‌چنین از پیگیری برای تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بهسازی مدارس نقاط شهری و روستایی شهرستان تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

"علیرضا جلالی" معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش‌وپرورش استان نیز در این جلسه خواستار آمادگی مدیریت آموزش‌وپرورش، مدیران و معلمان و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی 1399-1400 در شرایط کرونایی و پسا کرونایی شد.

جلالی پیرامون مطالب مطرح‌شده در مورد حذف رشته ریاضی فیزیک نیز بیان داشت: رشته ریاضی فیزیک در مدرسه شمسایی تفت حذف نشده و فقط از حالت نمونه بودن بر اساس دستورالعمل‌های کشوری بیرون آمده است و تنها مختص شهرستان تفت نیست.

در این جلسه شیوه‌نامه پروژه مهر سال تحصیلی آینده، تأمین فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان دبستان گلشن موردبحث و بررسی و از معلمان شاخص شهرستان در زمینه آموزش در فضای مجازی با اهدای لوح، تقدیر شد.