برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تفت

جلسه شورای اداری شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با دو دستور کار هماهنگی پیرامون مباحث انتخاباتی و تکریم و معارفه روسای ادارات حفاظت محیط‌زیست و راه و شهرسازی این شهرستان در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم‌ترین موضوع و رویداد سال دانست و افزود: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ابتدای سال تاکنون در همه سخنرانی‌های خود به موضوع اهمیت انتخابات اشاره‌کرده‌اند و از انتخابات به‌عنوان حق و تکلیف نام‌برده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: از 4 مقوله مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دو موضوع سلامت و امنیت بر عهده مجموعه اداری است و با تمام توان بر اجرای آن مصمم و استوار هستیم.

دهقان نیری ادامه داد: در موضوع رقابت باوجود نامزدهای مختلف از تمامی سلایق سیاسی با شروع زمان تبلیغات امیدواریم شاهد رقابت سالم باشیم و حماسه موردنظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) رقم بخورد.

وی افزود:باید با جهاد تبیین در جامعه و بیان ضرورت حضور مردم درصحنه انتخابات برای گروه‌های هدف ؛ زمینه را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم فراهم نماییم تا مقوله چهارم مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز عملیاتی گردد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: در فرصت باقیمانده تا یازدهم اسفندماه زمان برگزاری انتخابات ضروری است با تلاش مضاعف در راستای افزایش امیدآفرینی و رضایت حداکثری مردم تلاش نماییم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بر ارائه دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف توسط روابط عمومی‌ها در رسانه‌های شهرستان تأکید کرد و افزود: ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان و پوشش اخبار مجموعه ادارات در راستای آگاهی بخشی و افزایش امیدآفرینی در جامعه تأثیر گزار است و انتظار می‌رود روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تفت این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

دهقان نیری با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در چند هفته اخیر در شهرستان تفت و تقدیر از دست‌اندرکاران آن بیان داشت:انتظار می‌رود با همکاری ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت و با برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه و دعوت از سخنرانان سیاسی برای تبیین موضوع اهمیت برگزاری انتخابات ؛ شورونشاط اجتماعی و سیاسی در شهرستان تفت به وجود آید و حماسه یازدهم اسفندماه به‌عنوان برگ زرینی دیگر بر صفحات تاریخ پرافتخار ایران اسلامی نقش بندد.

فرماندار شهرستان تفت به‌ضرورت آماده‌سازی شعب اخذ رأی اشاره و تصریح نمود: ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت در آماده‌سازی شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی و همچنین قرار دادن وسایل نقلیه و امکانات ، همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان تفت را در دستور کار قرار دهند.

دهقان نیری به فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان تفت نیز اشاره کرد و بیان داشت: در فرصت باقیمانده تا پایان سال و شروع سال جدید ، ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان تفت مانند سال‌های گذشته اقدامات لازم را در زیباسازی منظر شهری و روستایی و همچنین فراهم نمودن امکانات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی توأم با رعایت فرهنگ دینی با توجه به هم‌زمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دهند.

در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان تفت و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرکل حافظت محیط‌زیست استان یزد مراسم تکریم و معارفه روسای جدید ادارات راه و شهرسازی و حفاظت محیط‌زیست شهرستان تفت نیز برگزار شد.

ابتدا از تلاش‌های "موسی شمسایی" رئیس سابق اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان تفت با اهدای لوح یادبود تقدیر شد و "مهدی زارع خور میزی" به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد و حکم خود را از مسئولان استانی و شهرستانی دریافت کرد.

تقدیر از تلاش‌های "مجتبی زارع زاده" در سمت ریاست اداره و راه شهرسازی تفت با اهدای لوح یادبود و تقدیم حکم ریاست این اداره به "مجید والاگهر" به‌عنوان رئیس جدید این اداره دیگر برنامه شورای اداری شهرستان تفت بود.

اعضای شورای تأمین و ائمه جمعه حاضر در جلسه شورای اداری شهرستان تفت نیز در ادامه به تبیین اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری پرداختند.