برگزاری جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستان تفت

جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد این شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت مردمی سیزدهم مردمی سازی فرآیند مدیریتی در نظام حاکمیتی مبتنی بر اسلام است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: در دولت سیزدهم تلاش بر این است که موضوع حاکمیت مردم بر مردم به معنای واقعی محقق شود.

دهقان نیری بیان داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند در اجرای سیاست حاکمیت مردم بر مردم و انجام امورات اجرایی توسط مردم نقش مهمی ایفا نمایند.

این مقام شهرستانی عنوان داشت: سازمان‌های مردم می‌توانند پلی میان مسئولان و مردم باشند تا ارتباط و تعامل مردم با مسئولان راحت‌تر صورت گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت ادامه داد: فعالیت سازمان‌های مردم به مطالبه از مسئولان خلاصه نشود و این سازمان‌ها با همدلی و همکاری، مسئولان را در اجرای برنامه‌ها یاری دهند.

فرماندار تفت گفت: ثبت قانونی سازمان‌های مردم‌نهاد ضروری است تا این سازمان‌ها و انجمن‌های خیریه در اجرای برنامه‌های خود از حمایت کامل برخوردار باشند.

در ادامه این جلسه پیرامون تمدید مجوز موسسه خیرین بیمارستان شهید بهشتی تفت و تأسیس موسسه خیریه بیمارستان روان‌پزشکی استان یزد بحث و تبادل‌نظر شد و اعضا به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت‌های انجمن‌های مردم‌نهاد در شهرستان تفت پرداختند.