برگزاری جلسه شورای زکات شهرستان تفت

جلسه شورای زکات شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و سایر اعضا در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه شورای زکات این شهرستان با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت، "محمدکاظم خانی " معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در این جلسه با اشاره به آیات و روایات متعدد پیرامون موضوع زکات خاطرنشان کرد: اولین سود از پرداخت زکات را افرادی که آن را پرداخت نمایند خواهد برد و در دریافت زکات باید آداب‌ورسوم آن رعایت شود.

امام‌جمعه تفت با اشاره به شناسایی واجدین شرایط پرداخت زکات گفت: باید جامعه هدف واجد پرداخت زکات شناسایی شوند و آنان برای پرداخت زکات تشویق و ترغیب شوند.

حجت‌الاسلام گلوردی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان سمت‌وسوی برنامه‌های این شورا احیای زکات در جامعه باشد.

"محمد دهشیری" در این جلسه گفت: متأسفانه در سالیان اخیر با توجه به خشک‌سالی‌های متعدد تعدادی از ساکنان این شهرستان ازلحاظ معیشتی با مشکل روبرو شده‌اند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارگرفته‌اند و شیوع کرونا نیز این موضوع را تشدید کرده است.

فرماندار شهرستان تفت گفت: امیدواریم با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوع پرداخت زکات توسط واجدین شرایط در جامعه تبلیغ تا با استفاده از منابع مالی آن اقداماتی در راستای تقویت بنیه مالی جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان صورت گیرد.

​​​​​​​