برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت به ریاست امام‌جمعه تفت و با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت به ریاست "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت و با حضور "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت، "حمیدرضا فلاح تفتی "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه "حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت گزارشی از روند برگزاری سومین دوره جشنواره قرآنی صافات را ارائه داد.

در ادامه این جلسه پیرامون برگزاری مراسم‌های دهه اول ماه محرم بحث و تبادل‌نظر شد؛ بررسی موضوع رعایت عفاف و حجاب در مراسم‌های عزاداری و به‌ویژه در مراسم روز عاشورای حسینی در شهر تفت دیگر دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت بود.

بررسی نحوه صدور مجوز برای برپایی موکب‌های عزاداری در شهر تفت، استقرار نیروهای داوطلب امربه‌معروف و نهی از منکر در روز عاشورا در راستای رعایت عفاف و حجاب، برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در مراسم روز عاشورای حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) ازجمله مواردی بود که اعضای حاضر در این جلسه پیرامون آن به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.