برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان تفت

جلسه شورای مسکن شهرستان تفت در راستای اتخاذ تصمیماتی به منظور تسریع در روند اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن شهر تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه شورای مسکن شهرستان تفت با اشاره به بازدید صبح امروز از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر تفت افزود: یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم به مردم موضوع مسکن بود و انتظار می رود با تلاش همه ادارات و دستگاه های عضو شورای مسکن این وعده در شهرستان تفت محقق شود.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به حضور روز گذشته خود در سامانه سامد بیان داشت: یکی از موضوعاتی که تعدادی از افراد در تماس تلفنی آن را مطرح نمودند موضوع نهضت ملی مسکن در شهر تفت بود.

دهقان نیری ادامه داد: در راستای تسریع در روند شروع ساخت وساز توسط متقاضیان در سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت انتظار می رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اسرع وقت واگذاری زمین به متقاضیانی که پرونده ساختمانی خود را دریافت کرده اند را در دستور کار قرار دهد.

فرماندار تفت تامین آب و برق سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت در اسرع وقت را خواستار شد و افزود: انتظار می رود از ابتدای هفته آینده شاهد شروع عملیات عمرانی آب رسانی به سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت باشیم و پروژه برق رسانی به این سایت نیز ادامه یابد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود:اجرای پروژه سنگ جدول معابر سایت نهضت ملی مسکن در شهر تفت سر و شکل بهتری را به این سایت خواهد داد و امیدواریم در آینده ی نزدیک عملیات سنگ جدول معابر اصلی این سایت نیز آغاز شود.

تامین آب مورد نیاز برای ساخت و ساز واحد های مسکونی در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد و گفت: در جلسه استانی شورای مسکن مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب منطقه ای آب مورد نیاز برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در این سایت را تامین نمایند و منبع های ذخیره آب در این سایت قرار گیرد.