به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این جلسه با دعوت از خيران و مردم نوع‌دوست شهرستان تفت براي آزادسازی زندانيان جرائم غیر عمد همانند سال‌هاي گذشته اظهار داشت: اميد است امسال نيز خيران شهرستان در اين امر پيشگام شده و در ماه ميهماني خدا شادي را به خانواده‌های چشم‌انتظار هديه کنند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به ممنوع بودن تجمعات به دلیل ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری جشن گل‌ریزان، امیدواریم همچون سال‌های گذشته با حمایت‌ها و کمک‌های مردمی شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان باشیم.

"بهنام زارع حجت‌آبادی" دبیر برگزاری جشن گل‌ریزان شهرستان تفت در این جلسه گفت: در حال حاضر سیزده محکوم جرائم غیر عمد شهرستان تفت نیازمند یاری مردم شریف این شهرستان برای رهایی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

وی ادامه داد: محکومیت مالی این افراد در حدود پنجاه میلیارد ریال است که بخشی از آن با رضایت شاکی و پرداخت وام قرض‌الحسنه بلندمدت و بخشی از آن نیز با همکاری خیران و مردم شریف شهرستان پرداخت خواهد شد.

دبیر برگزاری جشن گل‌ریزان شهرستان تفت به آزادی بیست‌ودو مجرم جرائم غیر عمد در سال گذشته با همکاری خیرین و مردم شهرستان تفت اشاره داشت: محکومیت مالی این افراد حدود شصت‌وشش میلیارد ریال بود که پنجاه‌وپنج میلیارد آن با رضایت شاکی و یازده میلیارد آن با همکاری مردم شهرستان تفت و ستاد دیه استان پرداخت شد.

در این جلسه مقرر شد از پتانسیل خیران شهرستان تفت برای مشارکت در این امر خیر به نحو شایسته استفاده شود.