برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان تفت

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان تفت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: خوشبختانه با تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت کرونا در کشور به‌گونه‌ای کنترل‌شده است که پس از دو سال امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت حضوری و با حضور گسترده و پرشور مردم فراهم‌شده است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: تلاش برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس را نباید به دید وظیفه اداری نگاه کرد بلکه یک وظیفه انسانی در راستای کمک به مظلوم است.

دهشیری خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) روزشمار نابودی اسرائیل آغازشده و هر چه به تاریخ موعود نزدیک‌تر شویم فشار دشمنان بر کشور بیشتر خواهد شد و مردم باید با حضور پرشور و باشکوه خود درصحنه‌های حساس و مهم نظیر راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه‌های آنان را خنثی نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: در وضعیت کنونی شاهد هستیم دوستان مخفی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه در حال آشکارسازی ماهیت واقعی خود هستند و در این شرایط حساس حضور پرشور ما در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت بالاتری برخوردار است.

دهشیری به گام دوم انقلاب اشاره و تصریح نمود: هدف از گام دوم انقلاب مقدمه سازی زمینه ظهور است و در این گام به‌ضرورت مبارزه با رژیم صهیونیستی اشاره‌شده و هر کس باید در توان خود در راستای تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارد.
فرماندار تفت عنوان داشت: در شرایط حساس کنونی فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه باید در راستای براندازی و از بین رفتن غده سرطانی جهان و کمک به مظلومین باشد.

"محمد دهشیری" در پایان تأکید نمود: امیدواریم مردم شریف نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت خالصانه و درراه خدا در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت گسترده‌ای داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تجدید بیعتی دوباره نمایند.

در ادامه این جلسه هماهنگی لازم پیرامون برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 16 نقطه شهری و روستایی شهرستان تفت صورت گرفت و مقرر شد راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر تفت نیز از ساعت 11:30 صبح از محل پارک شهر آغاز و به مصلی قدس و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه ختم شود.