به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات_ کهدوئیه در آستانه عید سعید فطر جلسه هماهنگی نماز عید با حضور بخشدار، روحانیون مستقر در روستاهای بخش و سایر مدعوین در محل بخشداری برگزار گردید.

درابتدای جلسه "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات ضمن خیر مقدم به حضار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و تقدير و تشكر از حضور باشکوه اهالی روستاهای بخش در راهپیمایی روز قدس ،هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد هماهنگی برای برپایی نماز عید سعید فطر و همچنين برنامه ریزی جهت جمع آوری زکات فطره و كفاره توسط شوراي زكات دانست و اظهار داشت، برگزاري نماز عید سعید فطر، تجلی وحدت و همدلي مسلمانان بوده و در بخش نیز میبایست انجام این فریضه، باعث اتحاد و همدلی بیشتر گردد ، لذا خواستار همکاری و همراهی امامان جماعت مساجد ،شوراها و معتمدین روستاها در برگزاری هرچه باشکوه ترمراسم نماز عيد (حتي المقدور به صورت متمركز در مر کز بخش (شهر بخ) )گردید.

در ادامه مطالبی در خصوص نحوه جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد ارائه و خواستار همکاری روحانیون با نمایندگان کمیته امداد در جمع آوری زکات فطریه گردید.

در ادامه روحانیون مغزز و سایر حضار نیز مطالبی در خصوص موارد دستور کار جلسه ارائه و بعد از جمعبندی، تصمیمات لازم اتخاذ گردید .