با حضور بخشدار گاریزات- کهدوئیه

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات_ کهدوئیه، جلسه هم‌اندیشی مسئولین ادارات و نمایندگی‌های بخش، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در محل بخشداری برگزار شد.

 " احسان سعادتمند "بخشدار گاریزات ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب و میلاد باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام و تبریک پیشاپیش سال جدید، از زحمات مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌ها و دهیاران به دلیل آماده‌سازی و زیباسازی روستاها جهت استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی تشکر و بر اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر روستایی بخش تأکید کرد.

در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در بخش اشاره و ایام نوروز را فرصت مناسبی جهت شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها به گردشگران دانست و ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان طرح نوروز گاه در محوطه جلوی قلعه ملک گاریزات، خواستار همکاری همه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در هرچه بهتر برگزاری این مراسم شد.

سعادتمند در ادامه ضمن تشکر از زحمات مأمورین محترم نیروی انتظامی در برقراری امنیت بخش خواستار همکاری بیشتر شوراها و دهیاران با پاسگاه انتظامی بخش شد.

در ادامه سایر حضار نیز نکته نظراتشان را در راستای توسعه بخش ارائه نمودند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مسئولین ادارات تقدیر و از دهیاران سابق روستاهای گوراب و جهان‌آباد تجلیل به عمل آمد.