برگزاری جلسه کارگروه امهال تسهیلات بند "د"شهرستان تفت

جلسه کارگروه امهال تسهیلات بند "د" شهرستان تفت به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت و مسئولان شعب بانک کشاورزی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه کارگروه امهال تسهیلات بند "د" شهرستان تفت به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت و مسئولان شعب بانک کشاورزی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه آخرین هماهنگی‌های لازم پیرامون تائید افراد متقاضی که اقدام به ثبت‌نام در سامانه کرده‌اند ؛ توسط اعضای این کارگروه صورت گرفت.

"علی احمدیان" در حاشیه این جلسه با اشاره به بند "د" تبصره 16 قانون بودجه سال 1402 گفت: این محل اعتباری برای امهال تسهیلات بهره‌برداران خسارت‌دیده‌ای تخصیص‌یافته است که از سال 1394 لغایت 1402 از تمام بانک‌های عامل در همه زیر بخش‌های کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند اما به علت خسارت عوامل قهری موفق به انجام تعهدات بانکی خود نشده‌اند.

وی اضافه کرد: در این راستا سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات سررسید شده در بازه زمانی مذکور مورد بخشودگی قرارگرفته و اصل تسهیلات به مدت سه سال امهال می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت تصریح نمود: سهم شهرستان تفت از اعتبارات امهال تسهیلات کشاورزی بند د در حدود شش میلیارد تومان است که به شعب شهری و روستایی بانک های عامل اختصاص‌یافته است.