برگزاری جلسه کارگروه حجاب و عفاف شهرستان تفت

جلسه کارگروه حجاب و عفاف شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران و سایر اعضای این کارگروه در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری "در جلسه کارگروه حجاب و عفاف این شهرستان که اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان نیز در آن حضور داشتند با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد خدمات سفر شهرستان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تأکید شده است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، جز خوانی قرآن کریم در مکان‌های تفریحی و گردشگری، پخش اذان و جشن‌های مناسب بعد از افطار خواهیم بود.

دهشیری گفت: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان در راستای مهمان‌نوازی مناسب از مسافران و گردشگران وتوام با رعایت حرمت و شأن ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: درراه برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی حضور نیروهای ارزشی و انقلابی درروند برگزاری آن تأثیر به سزایی در رعایت اخلاق و ارزش‌های دینی خواهد گذاشت.

دهشیری در این جلسه بر رعایت حجاب اسلامی در مراکز اداری و درمانی شهرستان توسط کارمندان و هم‌چنین در مراکز و خرید و مغازه‌ها توسط اصناف تأکید کرد.

فرماندار شهرستان تفت هم‌چنین به برگزاری نشست با واحدهای اقامتی از قبیل بوم گردی‌ها و سایر مراکز گردشگری در راستای هم‌افزایی بیشتر بر رعایت قانون حجاب و عفاف در این واحدها اشاره کرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان دیدگاه، نظرات و پیشنهادهای خود در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرداختند.