برگزاری جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت

جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته پرداخت وام اشتغال بنیاد برکت در شهر تفت نیز در آینده ی نزدیک آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه ها و ادارات عضو کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تمام تلاش و اهتمام خویش را در راستای تحقق جذب سهمیه شهرستان تفت در موضوع اشتغال زایی و ثبت اطلاعات و آمار مورد نیاز در سامانه رصد اشتغال را به کار گیرند.

دهقان نیری ادامه داد: رتبه شهرستان تفت در موضوع اشتغال زایی در استان یزد در پرداخت تسهیلات به این شهرستان نقش دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به تقدیر از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در موضوع اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت و افزود:کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای توانمند سازی جامعه تحت پوشش خود در دهک های اول تا پنجم طرح های اقتصادی خوبی از جمله موضوع برق خورشیدی را در دستور کار قرار داده است.

دهقان نیری ادامه داد: امیدواریم با همکاری بخشداری ها موضوع اجرای طرح برق خورشیدی در نقاط روستایی شهرستان تفت اجرایی شود.

سرپرست فرمانداری تفت از ادارات و دستگاه های عضو این کمیته اجرای مصوبات و ارسال به موقع گزارش های درخواستی را خواستار شد.

علی دهقان نیری به موضوع تخصیص اعتبار برای مراکز تحقیقاتی اشاره و افزود: بستر موضوع راه اندازی و فعالیت مراکز تحقیقاتی در جهاد کشاورزی فراهم است و این موضوع باید در دستور کار این اداره قرار گیرد.

ارائه گزارش های بنیاد برکت در خصوص پرداخت تسهیلات در 6 ماهه ابتدای سال در مناطق روستایی شهرستان تفت، کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاضیان این نهاد حمایتی ، و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از دستور کار های این جلسه بود.