برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تفت

دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تفت در سال 1402 به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تفت و سایر اعضا با دستور کار اعتبارات پروژه های عمرانی سال 1402 در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان خاطر نشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به حوزه های مختلف در شهرستان تفت محدود است اما باید با مدیریت مناسب همین اعتبار اندک به نحو مناسب جذب و هزینه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت افزود: اکثر مناطق ییلاقی استان یزد در شهرستان تفت جای گرفته و شاهد حضور جمعیت انبوه گردشگر در ایام هفته در این شهرستان هستیم که با زیر ساخت های موجود در شهرستان امکان خدمات دهی مناسب به این جمعیت وجود ندارد.

این مقام شهرستانی اظهار داشت:با اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری های شهرستان تفت تزریق می شود حتی امکان جمع آوری زباله ها به طور مناسب و اصولی نیز نیست.

دهقان نیری ادامه داد: کار مدیران شهرستان تفت در ایام پایانی هفته فراهم نمودن امکانات و تامین زیر ساخت های مورد نیاز برای جمعیت شناور پایان هفته و در ایام ابتدایی هفته برنامه ریزی برای ارائه خدمات مناسب به این گردشگران است و فرصتی برای ارائه خدمات به شهروندان ساکن در شهرستان تفت وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به برنامه ریزی صورت گرفته برای دیدار با مسئولان ملی و استانی اشاره و افزود: در دیدار با مسئولان ملی و استانی پیگیر جذب اعتبارات ملی هستیم تا با استفاده از این اعتبارات تحولی را در تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی رقم زنیم.

دهقان نیری تصریح نمود: مدیران ادارات و دستگاه های شهرستان تفت باید با حضور مستمر در ادارات و دستگاه های استانی جذب اعتبارات ملی و هم چنین اعتبارات استانی در راستای تعمیر و تجهیز ادارات خود را پیگیر باشند و در صورت نیاز پیگیری های مورد نیاز توسط مدیریت شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این جلسه "ملیحه عرفانی" دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تفت توضیحاتی پیرامون اعتبارات پروژه های عمرانی این شهرستان در سال 1402 را ارائه داد.