برگزاری دوره آموزشی اعضای شعب انتخابات در شهرستان تفت

دوره آموزشی اعضای شعب انتخابات در شهرستان تفت با حضور رئیس هیئت اجرایی انتخابات، رئیس ستاد انتخابات و رئیس هیئت بازرسی انتخابات در محل فرمانداری تفت برگزار شد و دبیر ستاد انتخابات شهرستان تفت توضیحاتی پیرامون روند برگزاری انتخابات را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در نشست آموزشی اعضای شعب انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ابعاد مختلفی دارای حساسیت است به‌گونه‌ای که برخلاف انتخابات گذشته رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از سال گذشته در اکثر سخنرانی‌های خود به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات اشاره‌کرده‌اند.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: معاندین نظام همه تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار بسته‌اند تا بعد از انتخابات به موج‌سواری روی این مقوله بپردازند و فشار های اقتصادی و فرهنگی بر روی جامعه را با این بهانه افزایش دهند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت افزود: رسالت اعضای شعب انتخابات علاوه بر تأمین سلامت انتخابات؛ تشویق و ترغیب آحاد جامعه برای حضور باشکوه در این رویداد مهم سیاسی و خلق حماسه‌ای دیگر است.

وی ادامه داد: در هر سنگری که در حال فعالیت هستید مردم را برای حضور پررنگ در انتخابات تشویق نمایید و اهمیت این دوره از انتخابات را برای مردم تشریح نمایید.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در روز یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی بیانیه‌ای در حمایت از نظام و نشان‌دهنده میزان مقبولیت نظام در بین آحاد جامعه است و این موضوع در عرصه بین‌المللی تأثیرات فراوانی خواهد داشت.

دهقان نیری  با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از تمامی نمایندگان اعضای شعب اخذ رأی خواست، نهایت دقت و تلاش خود را درجه‌ات برگزاری هرچه بهتر انتخابات به‌کارگیرند

در این دوره آموزشی مشترک، نحوه چیدمان اعضاء و تجهیزات مربوط به شعب اخذ رأی، نحوه باز و بسته نمودن پلمپ صندوق‌های شعب اخذ رأی ستاد انتخابات بخش تشریح داده شد.