به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و بازسازی محیطی با نام "شهدای مدافع سلامت" برای مبارزه با ویروس کرونا توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار"فرماندار شهرستان تفت،"سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، "جلیل کهدوئی" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، "غلامرضا فلاح" رئییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و جمعی از مسئولان عضو ستاد پیشگیری و مقابلعه با ویروس کرونا در حسینیه امام خمینی (ره) شهر تفت برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز به پاسداران و جانبازان شهرستان تفت اظهار داشت: در مدتی زمان که شاهد شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوده ایم شاهد تلاش شبانه روزی پاسداران و بسیجیان در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرستان تفت بوده ایم.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه با تقدیر از تلاش دستگاه های ذی ربط در راستای جلوگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و عدم تردد مردم در سطح شهرستان و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح این شهرستان باشیم.

در این رزمایش نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سایر دستگاه های ذی ربط در قالب اجرای این عملیات به پاک‌سازی و رفع آلودگی نقاط آلوده شهرستان تفت می‌پردازند.