بخشدار مرکزی تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، "علی احمدیان" با اعلام خبر برگزاری جشنواره آلبالو در روستای هدف گردشگری طزرجان گفت: با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی تفت، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دهیاری طزرجان سومین دوره جشنواره آلبالو و فرآورده‌های آن در روز 26/04/1398 از ساعت 17 تا 21 در این روستا برگزار خواهد شد.

وی بابیان این‌که خودباوری روستائیان، توسعه گردشگری پایدار و روستاگردی، برند سازی محصولات روستایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید محصولات داخلی ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است، افزود: روستای طزرجان یکی از ده روستاهای هدف گردشگری شهرستان تفت است که برداشت آلبالو در آن رونق فراوان دارد.

احمدیان تأکید نمود: جشنواره آلبالو فرصتی است تا ضمن معرفی توانمندی‌های گردشگری و جاذ‌به‌های تاریخی روستای طزرجان ارزش‌های غذایی آن نیز برای مردم و گردشگران تبیین شود.

بخشدار مرکزی تفت در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون جشنواره های متعددی در این بخش برگزارکه با استقبال خوب مردم روبرو شده است و با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برگزاری جشنواره‌های روستایی به‌منظور تقویت صنعت گردشگری در نقاط مختلف این بخش ادامه خواهد داشت.