برگزاری شورای آرد و نان شهرستان تفت

شورای آرد و نان شهرستان تفت با ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران شهرستان و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه شورای آرد و نان شهرستان تفت با ریاست "علیرضا نوکار" فرماندار و با حضور "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی، "سید روح الله میرخلیلی" بخشدار گاریزات و "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات و سایر اعضا برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در ابتدای این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی به منظور راه اندازی مجتمع نان در شهر تفت خاطر نشان کرد: راه‌اندازی مجتمع نان در شهر تفت در کنار پارک شهر با سرمایه‌گذاری اداره اوقاف و امور خیریه و همکاری شورای اسلامی و شهرداری تفت در دستور کار قرارگرفته است و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد شروع عملیات عمرانی ساخت این مجتمع باشیم.

در ادامه این جلسه میزان افزایش آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای تعدادی از نانوایی‌ها، تمدید پروانه و صدور مجوز جدید برای راه‌اندازی تعدادی نانوایی در مناطق شهری و روستایی شهرستان موردبررسی و تصمیم‌ لازم برای آنان اتخاذ شد.