هم‌زمان با سراسر کشور؛

برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان تفت

هم‌زمان با سراسر کشور، بیست و پنجمین مانور زلزله و ایمنی با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور" در مدارس شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، هم‌زمان با سراسر کشور، بیست و پنجمین مانور زلزله و ایمنی با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور" در مدارس شهرستان تفت برگزار شد.

در این مانور که باهدف حساس سازی و آگاهی بخشی دانش آموزان نسبت به مباحث مرتبط با وقوع زلزله انجام شد، میزان آمادگی مدارس و دانش آموزان برای مواجهه احتمالی با زلزله مورد ارزیابی قرار گرفت.

 دانش آموزان شرکت‌کننده در این مانور ضمن رعایت اصول پناه گیری ایمن در مدرسه، نسبت به انجام کمک‌های اولیه به روی مصدومان حادثه فرضی زلزله مبادرت ورزیدند.

امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت و مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تفت با حضور در دبیرستان دخترانه بنت‌الهدی بر اجرای این مانور نظارت کردند.

در ادامه این برنامه نیز "علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت به بیان نکاتی پیرامون آمادگی و رعایت نکاتی قبل، حین و بعد از زلزله پرداخت و سؤالاتی از دانش آموزان این مدرسه پیرامون مسائل مطرح‌شده پرداخت و از دانش آموزان برتر با اهدای جوایزی قدردانی کرد.