برگزاری مراسم بزرگداشت هفته وقف در شهرستان تفت

مراسم بزرگداشت هفته وقف در شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم بزرگداشت هفته وقف در شهرستان تفت با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام رضا صادقی"مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از وقف نامه مجتمع شهید "محمدرضا درعلی فراشاه" با حضور پدر بزرگوار این شهید رونمایی شد؛ این وقف نامه شامل هشت مغازه تجاری لب خیابان، هشت مغازه تجاری داخل سالن، سالن تجاری مسقف با سوله، محوطه کارگاهی چهاردیواری، دو واحد مسکونی آپارتمانی، زیرزمین‌های واحدهای تجاری همکف لب خیابان و زیرزمین‌های واحدهای داخل سالن است.

متراژ مجتمع شهید "محمدرضا درعلی فراشاه" حدود 3400 مترمربع است و این مجتمع حدود یک‌صد میلیارد تومان توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده است.

در ادامه این مراسم مستند "قدم در حریم حرم" مربوط به معرفی  امام زاده علی ابن عبدالله ابن جعفر طیار (س) بنادکوک دیزه و هم‌چنین معرفی این روستا رونمایی شد.

پخش کلیپ از فرآیند ساخت مجتمع تجاری غدیر تفت و تقدیر از مسئولان همراه با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در ساخت این مجتمع تجاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.